Unenägu hiid tornaadost.

lahenev-torm-unenagu-hoiatus-lopuajad

See uni oli üleloomulik, siin ei ole enam tegemist mitte mingi ettekujutuse ja muude asjadega. Siin on otsesed hoiatused, torm on lähenemas! Mul on tunne, et see ei puuduta enam vaid meie maadvaid on suurem – palju suurem asi! See võib olla Antikristuse eelse ajastu segadusse ja rahutusse aega sisenemine. Maailm hakkab peale seda kaeblema ja otsima rahu ja uut süsteemi ja stabiilisust – hakkab janunema Hukatuse Poja (võltsmessia) järgi!

Ütlen ette ma ei ole oma usuelu jooksul kordagi näinud selliseid värve ja asju, v.a. noore usklikuna avatud nägemust taevahorisondil mustadest pilvedest, siis kui kuulsin ilmutuseraamatu pasunaid. Kusagil on mul see läbielamine kirjas, see oli 1993 aastal.

Äkiline vihm ja torm

Unenäo esimeses osas, oli tegevus meie kodus. Olin toas ja nägin, et tuul tõuseb järsku ja hakkas sadama. Ei suutnud seda uskuda, kuna samal ajal oli taevas selge ja kust see kõik tuleb. Mõtlesin peab minema kontrollima. Olin segaduses, kust see vihm ja tuul tuleb selgest taevast.  Õue astudes vaatasin, et kustpoolt pilved tulevad ja kustkohast see asi alla sajab,  nägin korra kauguses ühte tumedat sammast (unenäo teises osas tornaadod). Ja siis korraga pauhh – kohutav tuul, põõsad – puud ladvad vastu maad, asjad lendasid, suvemööbel rullus hoovil kaugele nurka. Vihm, raju, koos puulehtedega, okstega jms, jooksin sisse. Teine motiiv oli see, et peale seda oli vaikne ja vaatasin, mis siis väljas oli toimunud. Vaatasin mida torm me majapidamises kahju ei olnud teinud, lihtsalt kõik kohad olid vett täis ja puulehti ja oksi ning oli vaid läbielamisest ehmatus. Paljud asjad olid paigast ära või nihkunud (oli olnud väga tugev tuul), pea kõik nõud, lillepotid jms. olid ääreni vett täis, isegi suured ämbrid ja nõud olid ääreni vett täis, mõtlesin obaa – oli alles vesi.

Kohutav välke ja tuld täis tuletornaado

Korraga sõitsin autoga oma tuttavale vennale külla. Ta on tõsine jumala otsija, kuid ei ole kindel, kas ta võtab seda raskete aegade ettevalmistuse juttu tõsiselt vms. Sõites vaatasin, et mida asja taevas oli nagu selge, kuid siin ja seal kauguses olid sellised nagu äikesepilve tombud. Siis aga tundus, et nende sees asi liigub, appi need on tornaadod. Sõitsin edasi, jõudsin tema poole. Ajasime juttu, küsisin kuidas läheb jms. Õues kiskus hämaraks ja tuuliseks, aken oli lahti, kardinad tuule käes liikusid. Keset jutuajamist, ma toetusin vastu aknalauda, silmasin kauguses ühte taolist pilve lähenemas ning aeg ajalt juttu rääkides märkasin, et see liikus edasi kauguses. Peale mõnda aega, kui uuesti vaatasin oli – mida asja – see oli siinsamas, üle metsade naaber külades vms. Kohutav, ülemist otsa ei näinudki, nii kõrgel oli ülemine serv (nagu tormi aikese pilvemassid lähevad meeletusse kõrgusse). Ajasin vennaga juttu jms. kuid ma natuke olin tema pärast mures, kuna ta ei tajunud, tormi tulekut. Ta oli teisel lainel, ma rääkisin midagi on tulemas, kui ta tegeles enda asjadega – laululehed ja siis veel muude asjadega.

Unes ma nägu mitu korda peatusin (olin teadvusel) ja mõtlesin, et huvitav mis tornaado see küll on, see ei ole ju normaalne. Kirjeldan seda veidi, püüan tuua esile pilti – mis või milline see oli. See oli esiteks kohutavalt lai, pakun selle läbimõõt oli 5-10 km ehk siis tavatornaadod ei ole sellised, isegi suurima taseme omad. Oskasin seda hinnata seal tuttava pool olles, hinnates kaugust (kus see hetkel oli) ja hinnates selle läbimõõtu. Ehk siis kui see su peale vajuma hakkas, eest ära väga ei saanud või pidid arvestama saad sellega pihta. Samuti oli selle värv imelik, kaugelt vaadates, olid need tumesinised – sünksinised, kohati halli (lumepilvede tooni). Kuid kui see lähemale jõudis oli näha, et selle sisu lööb välku. Kui teritasin aga silmi ning vaatasin pingsalt, nägin – “mida värki” – välkudest see koosneski ning see tornaado oli hoopis tulesammas (taevane tulesammas). Kohutav – verdtarretav – jube!

Toas oli üks vahejuhtum veel, ütleme nii üks seik oli see, et ta vaatas mu poole ja rääkis mingis keeles (ei tea mis keel see oli) minuga, rääkis monotoonselt, nagu talle anti öelda, tegi suu lahti ja rääkis. Kuulasin, ei saanud sõnadest ja lausatest aru, inimkõrvadega. Kuid vaimus sain aru – ta ütles edasi hoiatuse, anti vaid veidi aru saada, ühte osa. Andis edasi pakilise sõnumi, see oli sellise autoriteetse tooniga öeldud, täis lõunamaa murrakut ja tundeid – pahameelt jms. Peale seda võttis ta kitarri ja lauliku ja hakkas heebrea keeles laulma, mõtlesin endamisi, et midaasja, kust ta selle nii kiirelt ära õppis.

Nii uni läks edasi ja tornaado justkui pidi meist mööda minema, kuid hakkas kostuma helisid ja me siis vaatasime, et peab midagi tegema – ette võtma. Helid olid kolin, saate aru mingid meeletud madalad ja jubedad kolksud, nagu heidetakse 10-15 tonniseid kiverahne vastu teisi. Muide kivihunnikutes hiid rändarhnud, need niipalju ka kaaluvad, meenub just ühes kivihoovis selle omanikuga räägitu, palju taolised kivilahmakad kaaluda võivad. Olid tumedad kohutavalt kaugelekõlavad kolakad ja siis kolksud. Kui see lähemale jõudis oli „kolin“ müra laadne. Korraga olime me selle vennaga õues ja maja kõrval. Puud hakkasid sellisest mõõdukast tuulest võtma nö. paindunud kuju, see kasvas vaikselt ja sihikindlalt, kõik põõsad ja puud olid juba kaldus – see asi kogus hoogu. Tornaado oli meist eemal, laastas naabruses – asulaid, oli umbes 10 km kaugusel, meeletu sammas kohutavalt kõrgele taevasse. Tornaado liikus jube aeglaselt, lihtsalt libises teosammul. Ja siis juhtus, tükid hakkasid lendama, see oli naljaks kogemus, tükid lendasid horisontaalis, nägin u. poole kilomeetri kaugusel puru, see jõudis kohale, metsa servast üle heinamaa lendasid nö. puujupid ja muu praht rusikasuurused laugja kaarega vihisedes üle meie peade ja meie vahelt, asi muutus ohtlikuks. Tornaado ise oli kauguses aga see mõõdukas jõud oli ta lähedalt juba, me tundisime sellist ühtlast tuult, kuid nagu magnetiga sodi juba lendas ümber selle. Ütlesin, siin päästab vaid kelder! Maja kõral oli 20m kaugusel kelder, jooksime sinna – sellele oli ees poolviltune, hinged roostes ja lauad pehkinud uks. Ma ütlesin, see küll midagi ei pea! Ta tõmbas selle lahti ja selle taga oli veidi kobedam uks, tegi ka selle lahti ja pugesime keldrisse. Tornaado jõudis servaga sinna. Ei tea, mida ta tegi ja purustas, heli ei olnudki, oli üks ühtesulav kila-kola-müra-vihin. Kohutav!

Puhas õhk, kirgas valgus ja kirik?

Kui see mööda läks, siis oli maja taga või asemel, ma ei saanudki aru, suur helendav kirik, akende ümber punakad kivikaared jms. Taevas oli selge ja päike paistis, sillerdas kirikutorni taga, see oli nagu kirkus – aupaiste vms. Ma olin veidi segaduses, siin oli ju enne, vaid maja ja selle taga puud jms. kuidas see kirik siia sai ning mis toimub – mitte midagi ei saanud aru. Valgus oli kohati ere, akendest kiirgas valgust.

================================================

Senine tõlgendus, tunnetus ja järelsõna:

Unenägu kirja pannes, sain ka tunnetuse, mida ta mulle otsa vaadates ja ärevalt mingis keeles ütles. See oli midagi sellist – püüan inimkeeli panna, keeruline ma kogesin seda:

„Jahve tuleb maad katsuma, Jahvel on teist inimlastest kõrini – teie pattude, mõõt ajab üle, te kõik maksate selle eest – häda maale, Jahve tuleb seda raputama!“

Märksõnad:

• Unenäo esimeses osas, oli kohutav rajutorm. Keset päeva, päike paistis ja oli ilus ilm, hakkasid asjad järsku lendama ja vihma sadama ja kõik ujutati üle. See tuli järsku!

• Usuvend ei olnud sellele lainel, ei tajunud olukorra tõsidust, tegels mingite oma asjadega. Jumal keeras asja heaks, pääsesime hoovil olevasse maakeldri.

• Maakelder – mis oli küll ligadi-logadi aga siiski. Tunnetus,m kes on vähetegi mingit ettevalmistust teinud see aitab neid. Märksõna tuleb varju pugeda.

• Tonaado ei olnud maist päritolu, ei mõõtmetelt, olemuselt: täis välke ja kohati koosnes tulest. Midagi üleloomulikku.

• Suurte kihvirahnude kolin tähendab midagi seda, et nihutati paigast suuri asju. Hetkel adun, et rikkaid ja superrikkaid, uhkeid ja suuri asju (suuri muutusi) aga ka seda, et see tornaado on seda mastaapi (klassi), et see kangutab ja paiskab riike!

• Peale tormi ere valgus ja kirik. Selle kohta peab veel saama tõlgenduse. Palju seal ei olegi, kas peale seda jama tuleb koguduse ülesvõtmine või mõnda aega veidi rahulikku – selget aega (mil ka kogudus kogeb Vaimu külastust).

• Peale tormi puhas õhk ja sodi ei olnud, st. saast ja praht koristati ja pühiti minema rämps nagu oleks luud oli kõik ära pühkinud. See natuke jätab muulje, Suure Viletsusajast – mis puhastab planeedi ning tuleb Jumala kirikus ja 1000 aastane arahuriik. Vot täpserlt ei tea, jään ootele tõlgenduse suhtes.

Võib olla täiesti võimalik, et kahetähenduslik uni, mis räägib meie maad (regiooni või isegi Euroopat) tabavast katsumusajast. Ning teine tähendus räägib lähenevat kõikide aegade suurimat jubeduse aega, Suurt Viletsusaega, mille käigus kistakse juurtega välkja kõik – mis ei ole püsiv ja juurdunud Jumalasse! Jumalatud ja õelad häviatatakse. Mind kõnetab see unenägu kahetähenduslikult, kuid kui eksin, siis Isand andku täpsemat arusaamist.

Jeesus ütles, milline saab olema Suur Viletsusaeg, tuntud ka nimega Suur Vaevaaeg:

Mk.13,19 Sest neil päevil on niisugune viletsus, millist ei ole olnud loodu algusest, mille Jumal on loonud, kuni siiamaani, ega tulegi.

Otsige Jumalat Tões ja Vaimus Tema rahvas! Jumalaga ei mängita, kui te ignoreerite Tema häält, solvate Püha Vaimu (kes teile räägib asju ja paneb südamesse asju), siis lõppeks teid paisatakse koos paganatega viletsustesse. Paljud on kogenud kutset, teha ettevalmistusi, nad on kuulnud seda oma südames. Osad muigavad selle peale, nad saavad kord kahetsema!

usuvend Antti
pannes kirja mida nägin – näidati

Püsige ärkvel!

Ajamärgid.com

Ajamärgid kristlik teenimistöö
Jälgides piibellikke aja-märke ja sündmuseid

Lisa oma kommentaar. Kõik kommentaarid vaadatakse enne üle ja sobivusel lisatakse blogilehele. Lisatakse vaid asjalikud kommentaarid. Sinu E-maili lisamine on kohustuslik (spämmifilter) ning seda ei näidata teistele ega kasutata reklaamiks. Kommeteerimisel jäta meelde, et oodatud vaid väärikad sissekanded ja positiivne tagasiside. Kui soovid kritiseerida või maha teha, saad seda kusagil mujal teha - no hard feelings! NB! Ära rasika aega - ateistlik ja uskmatuse propaganda purtsatus, oma sügavad kahtlased kahtlused, Piiblit kahtluse alla seadev liberaalteoloogia, iroonia ja pilge jms. pole mõtet üldse lisada, kasuta selleks teisi väljuneid.